Saturday, November 20, 2010

Photograhpy addicted.


Camera,camera,camera.Itu sahaja perkataan bermain dalam fikiran aku.Hahahah.Urm aku mulai berminat dalam bidang nie.Terlalu aku kagum melihat abg2 akak2 photographer  yang mnjadi pilihan psgn pgantin ketika melansungkan perkhawinan mereka.Demi Allah,aku mulai cintai cara dan gelagat mereka ketika melakukan kerja .

Ketika umur aku 15tahun,aku berminat ingin tahu tentang bidang nie.Urm agak menyeronnokkan.Aku minat tgok picture2 yang cool dgn kretive sesuatu gmbar 2.Its very cool for me.huh..Sejak minat aku 2 dtg,aku teringin mempuyai DSLR ataupun Digital Single Lense Reflection.Camera yang mempuyai function yang hebat untuk memberi view yang nmpak berbeza....Urm gak2 bile lah aku nk dapat???Hahahaa Lambat lg kot.
Aku tgok bdak2 nie ayam2 jer dpat DSLR..urm mungkin dorang anak orang berharta...tapi bukan aku..
Cukuplah aku mencuba Dslr member punya...Nasib bek lah dorang baik nak kasi aku test.hahaah Thanks to Epy , Hazim ,Lala dan Abg Lan ( cousin )...Tapi ade atu reward from my mom.Mak aku kate kalo nk DSLR boleh tapi ade satu syarat...
Huh dah dapat agak ape syaratnye..ahahah syaratnya I should,I need,I compulsory to get 6 A in my SPM next year...Aduhhh!!!!!First denga pasal nk dapat dslr 2,Fuh melompat2 cm katak..
Dengar jer syarat...WOW!!!!!hahahahha But aku amik 2 sebgai cabran untuk aku usaha untuk mndapat reward 2..Insyallah..I do my best!!!! 
Berangan kejap : aku nk Nikon D90..ahahhaha Can Mom???haahhahhah I SHOULD GET 6 A....hahahahah

Akhir sekali, aku mnjadi bidang Photography nie sebagai ambition aku.aaahahhah tapi bnyak tentangan...Kate x de future lah.....tapi aku berkata " WHO CARES??" hahahahahaha urm tapelah mungkin 2 pndgn mereka ..aku respect dgn atas kerjasama mereka...

Sekian,Terima Kasih. :)