Tuesday, November 16, 2010

kawan mengapa?

mengapa nie sume berlaku??mengapa??pning kepale aku pikir2 sume2 nie..hnya allah shaja yang tahu btapa perit nya hati aku apabila bnde2 nie berlaku...ya allah!!aku sayang kwan2 aku..cukup syang!!!! I LOVE U 2 3 4  5 6...smpai hbis number lah....sejak aku pindah kuantan nie,pelbagai org aku knal..mcm pragai2...first2 cm elok...akhir2,sume nmpak belang...wane wani r..huhh..
YES! i'm not good..aku bukan bgus sgt nk cite pasal org..tapi aku nk luahkan ape yg aku rase..sume org boleh meluahkan perasaan..dan pelbgai care kite nk luahkan..dan ini cara ku.....luahkan kat blog tercinte aku...
urmm mcm2 sjak nie berlaku,.aku redha.....kejap baik,kejap jhat,kjap baik,kejap jhat....
huhh
aku pnt macam nie...bile sume ni nak berakhirrrr????BILE????huh aku pnh sygkan kawan aku bernama N****H.....pernah!!!!tapi,sume 2 dah berlalu....dye hanya kwan yg aku sndarkan sbgai kwan biasa...huh
aku x prnh dendam dgn siapa...DEMI ALLAH!...aku syang kawan2 aku...tapi perangai anda yg kurang menyenangkan membuatkan keadaan berubah...SUBHANALLAH!
aku ikot flow je lah....tapi dlm niat aku..aku x pernah nk mgerohkan keadaan....itu NIATKu!!!